عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟
سرخط خبرها

عیسی آل تأثیر | پرسپولیس با درخشش و گل زنی عیسی آل کثیر به یک چهارم آسیا رسید

  • کد خبر: ۴۴۸۰۹
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
عیسی آل تأثیر | پرسپولیس با درخشش و گل زنی عیسی آل کثیر به یک چهارم آسیا رسید
پرسپولیس به‌عنوان تنها‌نماینده ایران راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی شب گذشته در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شدند با یک گل تیم پرمهره و متمول السد را شکست دهند و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنند.
 
عیسی آل‌کثیر که در این بازی از همان دقایق ابتدایی در تقلای رسیدن به گل بود، بعد از آنکه ۲ بار تیر دروازه قطری‌ها را به لرزه درآورد، برای مرتبه سوم و در دقیقه‌۸۸ توپ را به تور دروازه حریف دوخت تا جای خودش را به‌عنوان یکی از ستاره‌های محبوب تیم گل‌محمدی در دل هواداران سرخ‌پوش باز کند. پرسپولیس در این بازی با یک عملکرد بی نقص در خط دفاعی تمام برنامه‌های ژاوی را برای رسیدن به گل مختل کرد.
 
شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان پیروز مطلق نبرد‌های هوایی محوطه جریمه سرخ‌ها بودند و میلاد سرلک با جنگندگی و توپ‌گیری‌های بی‌نقصش زنگ خطر را از همین حالا برای کمال کامیابی‌نیا به صدا در‌آورده است. بغداد بونجاح، اکرم عفیف و تام تائه‌هی که از آن‌ها به عنوان مثلث خطر قطری‌ها یاد می‌شد، دیشب کم‌فروغ‌ترین بازیکنان میدان بودند. کمیته فنی مسابقات بعد از پایان این بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان را به‌عنوان بازیکن برتر میدان معرفی کرد. قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی این بازی‌ها در مرحله غرب آسیا از ساعت‌۱۱ امروز در ورزشگاه اجوکیشن برگزار خواهد شد.


پرسپولیس منتظر تصمیم‌AFC

یکی از اتفاقات جالب‌توجه این جام، بخشیده‌شدن محمد بن‌عطیه در فاصله ساعاتی مانده به دیدار با پرسپولیس بود تا اکنون سرخ‌ها نیز امیدوار به تکرار این اتفاق برای مدافع راست خود باشند. مدافع مراکشی الدحیل که سابقه بازی در یوونتوس را نیز در کارنامه دارد، در جدال با الشارجه طی درگیری که با بازیکن حریف داشت، از داور کارت قرمز دریافت کرده بود تا بازی بعدی تیمش را در مرحله گروهی (پرسپولیس) از دست بدهد. کنفدراسیون آسیا، اما در اقدامی عجیب و جنجالی تنها در فاصله ساعاتی مانده به این بازی، حکم محرومیت این بازیکن را لغو کرد و اجازه همراهی تیمش را صادر کرد. اکنون، اما اتفاقی مشابه برای پرسپولیس در جدال با السد رقم خورده است.
 
سیامک نعمتی در دقایق پایانی این بازی در یک صحنه نبرد هوایی با بوعلام خوخی با یکدیگر درگیر شدند. مانع‌شدن نعمتی برای صاحب‌توپ‌شدن این بازیکن سی‌ساله قطری و واژگون‌کردن او باعث عصبانیت مدافع میانی السد شد. خوخی ابتدا با کشیدن پیراهن سیامک نعمتی اعتراض و حرکت زشتی از خود به جا گذاشت و مدافع راست پرسپولیس که تعادل خود را از دست داده بود، در ادامه به این بازیکن برخورد کرد؛ اما در اقدامی عجیب از‌سوی کو هیونگ‌جین، داور کره‌ای این بازی، سیامک نعمتی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.
 
اکنون همه در انتظار اعتراض رسمی و زودهنگام باشگاه پرسپولیس برای بررسی دوباره و کارشناسی این صحنه از‌سوی کنفدراسیون و احتمالا بخشیده‌شدن سیامک نعمتی هستند. آیا سرخ‌ها قادر خواهند بود تا فرصت کوتاه باقی‌مانده تا جدال بعدی خود در مرحله یک‌چهارم، یک حرکت بزرگ را رقم بزنند و نعمتی را هم همانند محمد بن‌عطیه با بخشش مواجه کنند یا خیر؟


گل‌محمدی: بازیکنانم شایسته هستند

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی بزرگ تیمش در جدال با السد قطر با‌روحیه و شاداب وارد محل نشست خبری شد و به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی سرخ‌ها گفت:. بازی سختی بود و البته لیاقت برد داشتیم. با مشکلات زیادی وارد این بازی‌ها شدیم، به‌ویژه برای این بازی. بازی خوبی را انجام دادیم.
 
تیم حریف مهره‌های هجومی خوبی داشت و توانستیم مهره‌های هجومی آن‌ها را با دفاع تیمی خوب و به‌ویژه عملکرد مناسب خط دروازه و دفاع، پوشش دهیم. تبریک می‌گویم این برد را به همه هواداران خوبمان که به اشکال مختلف انرژی زیادی به ما دادند. یحیی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از بچه‌های تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار ما و همه هواداران پرسپولیس شدند. از جان خودشان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و فداکارانه این بازی را بردند. به تک‌تک آن‌ها تبریک می‌گویم این حس غرورانگیز و برد را و احساس خوبی که در بازی برای پیروزی داشتند. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند و ان‌شاءا... بتوانیم در بازی‌های بعد هم همین‌قدر خوش‌حال باشیم.
 
ما با تمام مشکلات این راه را شروع کردیم و امیدوارم خوب ادامه دهیم. گل‌محمدی در واکنش به سؤالی درباره شانس دوباره این تیم برای صعود به فینال همانند فصل‌۲۰۱۸ این‌طور پاسخ داد: ما یک راه سخت را طی کردیم. ما در انتهای جدول بودیم و در ادامه با ۳ برد به‌عنوان تیم اول صعود کردیم. این کار بزرگی بود. هدف بعدی ما بازی امروز بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم بگذریم. ما ۲ بازی سخت دیگر خواهیم داشت. مشکلات زیادی تا رسیدن به این مرحله داشتیم. خستگی مفرط و مصدومیت بازیکنان و مشکلات دیگری هم داشتیم که همه آن‌ها را پشت‌سر گذاشتیم. کار ما تمام نشده، تا‌به‌اینجا خوب ظاهر شدیم؛ اما کار ما ادامه خواهد داشت.
 
سرمربی پرسپولیس درباره ۳ تعویض هم‌زمان تیمش که باعث هجومی‌شدن تیمش و دستیابی به نتیجه شد، این‌طور توضیح داد: فکر می‌کنم انرژی تازه‌ای که به تیم دادند، یکی از عواملی بود که باعث شد به گل برتری دست پیدا کنیم. سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع که چه عاملی باعث شد تا آل‌کثیر بعد از اینکه ۲ موقعیت گل از دست داد، اعتماد‌به‌نفس خود را حفظ کند و در‌نهایت موفق به گل‌زنی شد، این‌طور پاسخ داد: فکر می‌کنم همه بازیکنان ما به‌دنبال برد بودند. او وقتی ۲ موقعیت از دست داد و به تیرک خورد، باعث انگیزه بیشتری برای او شد تا موقعیت سوم را تبدیل به گل کند. او زحمت زیادی کشید و حق او بود که در این بازی گل بزند.


ژاوی: اگر VAR بود، یک پنالتی می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس از نبود سیستم VAR در لیگ قهرمانان انتقاد کرد. ژاوی گفت: برای بهترین رقابت‌های فوتبال آسیا کمک‌داور ویدئویی (VAR) نداریم و اگر داشتیم، یک پنالتی نصیب ما می‌شد. ‎اگر داور ویدئویی داشتیم، الان راجع به نتیجه دیگری صحبت می‌کردیم. در رابطه با پنالتی چه چیزی می‌توانم بگویم؟ هر چه بگویم، بیهوده است. اگر «VAR» داشتیم، این سؤالات الان مطرح نبود. ‎وی درباره تحلیل خود از بازی هم گفت: بازی در شرایط مساوی پیش می‌رفت. ما روی رقیب تسلط داشتیم، بازی را کنترل می‌کردیم که یک اشتباه رخ داد و ما حذف شدیم.
 
رقیب ما روی یک ضربه ایستگاهی تمرین‌شده از غفلت ما استفاده کرد. از لحاظ فوتبالی ما از پرسپولیس بهتر بودیم، اما باید این واقعیت‌های تلخ فوتبال را قبول کنیم. ژاوی افزود: به‌هیچ‌وجه خستگی و بازی‌های ۳ روز یک‌بار را بهانه نمی‌کنم. همان‌قدر که ما خسته بودیم، پرسپولیس هم خسته بود. این فوتبال است. آن‌ها می‌دانستند که چگونه از ضربات ایستگاهی خود حداکثر استفاده را ببرند. باید به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک گفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->